گارانتی به معنای واقعی

از نظر ما ، گارانتی زمانی معنای واقعی به خود میگیرد که ۳ خصوصیت داشته باشد. خصوصیت اول این است که جنس مورد گارانتی قرار گرفته باید بهترین کیفیت را داشته باشد تا احتمال خرابی آن به صفر برسد. زیرا اگر کسی جنس بی کیفیت را گارانتی کند؛ در واقع گارانتی را برای جبران بی کیفیتی جنس ارائه کرده و این گارانتی واقعی نیست. خصوصیت دوم گارانتی واقعی، سرعت انجام خدمات گارانتی است. به هیچ عنوان نباید بیشتر از چند روز طول بکشد. خصوصیت سوم، شامل شدن مشتری برای گارانتی است. اگر مشتری تقصیری ندارد و جنس اشکال پیدا کرده ، باید شامل گارانتی شود. وگرنه گارانتی که فقط اسمش گارانتی باشد و هیچ کس شامل نشود، گارانتی نیست. ما سعی کرده ایم این ۳ نکته را همیشه رعایت کنیم و قضاوت در این مورد را به شما بزرگواران واگذار میکنیم.

شرایط اعتبار گارانتی ها

در هنگام نصب و استفاده از محصولات، موارد ایمنی وجود دارد که میبایست حتما رعایت کنیم تا علاوه بر اینکه محصولات دچار صدمه نشوند، طول عمر محصولات نیز به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یابد. در ادامه شرایط اعتبار گارانتی های آبیاری هوشمند™ را بیان میکنیم.

۱) ضربه دیدگی، شکستگی، سوختگی، شرایط دمایی غیر عادی، استفاده در شرایط غیر مجاز و یا به کارگیری محصولات آبیاری با مایعات دیگری غیر از آب نرمال موجب ابطال گارانتی میباشد.

۲) تایمر های آبیاری در محدوده ی فشاری آب شهری و شیر های برقی در محدوده ی فشار آب توصیه شده مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از پمپ های آب قدیمی و غیر خود کار قوی موجب ابطال گارانتی میباشد.

۳) تایمر های آبیاری با باتری های توصیه شده و کنترلر های آبیاری با ولتاژ برق مجاز و با اتصال صحیح سیم ها، مورد استفاده قرار گیرند.

۴) لطفا در مناطق سردسیر به هنگام وقوع یخبندان (دمای زیر صفر) تایمر آبیاری را از شیر جدا نموده و در منزل نگه داری نمایید.

۵) کلیه تایمر ها و کنترلر های ضد آب، نیازی به حفاظ در مقابل بارش باران ندارند. اما توصیه میشود جهت افزایش قابل ملاحظه طول عمر آنها، از نصب یک حفاظ بالای آنها (در مقابل نور مداوم خورشید و بارش های باران) غافل نباشیم.

۶)دهانه ورودی تایمر ها دارای واشر داخلی هستند. پس یادمان باشد برای نصب دهانه ورودی، نیازی به استفاده از نوار تفلن نداریم. حتی نیازی به آچار هم نیست. بایستی با دست بچرخانیم. البته نوار تفلن اگر احساس کردید لازم است به مقدار کم مشکلی نیست.

۷) لطفا هنگام نصب تایمر های آبیاری و همچنین شیر های برقی، به دهانه ورودی و دهانه خروجی دقت نمایید تا آنها را به صورت برعکس نصب نکنید.

نحوه استفاده از گارانتی

در صورت مشاهده عیب یا اشکال در هر کدام از محصولات دارای گارانتی، ابتدا با تلفن ثابت ۰۷۱۳۶۲۰۴۲۶۲ (داخلی ۲) یا همراه ۰۹۱۷۲۲۰۰۱۲۲ تماس حاصل فرماید. در اکثر مواقع با راهنمایی کارشناس پشتیبانی، مشکل مربوطه رفع میشود. اما در صورتی که مشکل رفع نشد، نیاز است تا محصول را برای ما ارسال نمایید.

نحوه ارسال محصول

لطفا ابتدا حتما محصول را در جعبه ی خود محصول قرار دهید و سپس بسته را از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس به آدرس زیر ارسال نمایید.

گیرنده: آبیاری هوشمند™ (بخش گارانتی)
آدرس: شیراز، شهرک گلستان، بلوار جهاد، نبش کوچه ۸ ، پلاک ۱۲ ، طبقه دوم
کد پستی: ۷۱۸۹۸۵۹۶۳۵
تلفن همراه: ۰۹۱۷۲۲۰۰۱۲۲

مدت زمان انجام خدمات گارانتی

پس از دریافت محصول دارای شرایط گارانتی، بلافاصله توسط کارشناس مجموعه محصول تست و بررسی شده و در صورت تایید مشکل، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری محصول نو و آکبند؛ جایگزین محصول معیوب برای مشتری گرامی ارسال میشود. در صورتی که مشکل محصول جزئی باشد، مشکل سریعا در واحد خدمات رفع عیب یا با قطعه جایگزین تعمیر میشود و محصول سالم پس از تست نهایی ارسال میشود. آبیاری هوشمند™ سعی در ارائه یکی از آسان ترین و پرسرعت ترین خدمات گارانتی در ایران را دارد که علاوه بر حفظ خط مشی های مجموعه، موجب رضایت خاطر مشتریان گرامی نیز میشود. لطفا در شرایط خاصی مثل بسته بودن گمرک یا شرایط خاص اقتصادی که موجب کاهش موجودی در انبار و به تعویق افتادن واردات کالاها میشوند، جهت انجام خدمات گارانتی صبوری بیشتری داشته باشید. سپاس گزاریم.

keyboard_arrow_up
موجودی و قیمت های درج شده در وبسایت ، همیشه آپدیت و کاملا معتبر هستند.بیشتر بدانید
+